Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018

ΝΕΟΣ ΚΛΗΔΟΝΑΣ

ΧΑΡΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ για τους υπερρεαλιστές και όσους αγαπούν την υπερπραγματικότητα στην Ελλάδα!
Το 7ο τεύχος του ΚΛΗΔΟΝΑ βρίσκεται πλέον στο τυπογραφείο!
Χίλια, δυο χιλιάδες, ένα εκατομμύριο ευχαριστώ στα παιδιά της Υπερρεαλιστικής Ομάδας Αθηνών, για την τιμή που μου κάνουν να συμπεριλάβουν στο περιοδικό που μου άνοιξε τους υπερπραγματικούς ορίζοντές μου πριν πέντε σχεδόν χρόνια όταν το αγόρασα για πρώτη φορά, δύο κείμενα, ένα cut-up ποίημα και μια φωτογραφική σύνθεση μου εμπνευσμένη από το θέμα του εν λόγω τεύχους, (το θέμα είναι Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΕΡΕΙΠΙΩΝ-Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ, λησμόνησα να το αναφέρω).
Εύχομαι στα μέλη της Ομάδας, να είναι πάντα δυνατοί και σταθεροί στο δύσκολο μονοπάτι που εδώ και χρόνια διαβαίνουν, σε πείσμα μιας άμεσης πραγματικότητας που όλους μας καταβάλει!
Και πάλι πολλά ευχαριστώ - αδημονώ να το κρατήσω στα χέρια μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου